Monday 7 March 2016

White Purple Black.


 
ph. Katarzyna Sypniewska
 

21 comments:

  1. Fantastyczne zdjęcia, wspaniale wyglądasz :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się sweterek :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne :)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. ale ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny luźny outfit :)
    sensiblees.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)
    xxpadzixx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pięknie! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pięknie! Strasznie mi sie podoba kolor Twoich spodni:-)

    ReplyDelete
  10. Piękny kolor spodni! Nigdzie takich nie mogę znaleźć :( W żadnym sklepie stacjonarnym w moim mieście takich nie ma :(

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia! Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  12. uwielbiam takie połączenia, a buty rewelacyjne! :)

    patt-cieslewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super sweterek.
    Zapraszam do siebie. Nowy post.
    http://life-that-inspired.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładny sweter, przydałby mi się podobny :)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews